Semesterbilder


Mallorca 080816-23




Planet lyfte från Landvetter kl 10:45 på lördag förmiddag.



Skönt att komma iväg till sol och värme. Det har ju inte varit världens bästa
väder här hemma sista veckorna. Dessutom är det skönt med riktig
semester.




När vi kom fram till "Calas de Mallorca", som den lilla staden som vi bodde
 i hette, fick vi våra nycklar till en jättefin tvårums lägenhet. Detta är taget från
våran uteplats.




Man såg inte havet från lägenheten, men här på väg ner mot receptionen
kan man ändå inte klaga på utsikten.



Vi åt Paella en kväll. Spansk rätt med ris, skaldjur och kyckling. Rätt så
gott faktiskt!




Lägenheterna var så här fina utifrån. Våran ingång var trappan längst bort
till höger.




Varmt och skönt. Ca 30 grader i både luften och vattnet.



Stranden vi havet var liten så vi låg vid poolen dom flesta dagarna.



Stranden var som sagt inte så stor, så där fick man verkligen trängas med
många andra för att få plats.



Vi åkte på en tur till Palma för att shoppa lite på onsdagen.



Palma var en mysig stad med många, smala, mysiga gränder.



Matilda shoppade en del. Bland annat ett jättefint armand som jag är lite
avundsjuk på.




Att avsluta kvällen med en drink är inte helt fel.



Här sitter vi på hotellets restaurang och äter mat. Utsikten är inte helt fel.



Kommentarer
Postat av: cicci

Åhhhh så avundsjuk jag blir när jag sitter här i regnet med en kopp fisljummet kaffe.

2008-08-27 @ 14:13:47
Postat av: Frida

Hej! Gud så härligt det ser ut :)

Vill passa på att tacka miljoner gånger för den snygga klänningen jag fick av dig :) Den passade utmärkt och har varit flitigt använd vill jag lova! Jag slår en pling snart! Puss och kram

2008-08-28 @ 12:02:08
Postat av: Josefin

Va kul att den passade, Frida! Tänkte att du nog skulle kunna använda den. ja, det är bara kul om du ringer vettu:)Puss

2008-08-28 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0