Sex And The City Och Lite Till...

Ojoj så dålig uppdatering det har varit här nu, en hel vecka sedan. Ska fösöka bättra mig. Jag har i alla fall haft fullt upp, därav lite tid här vid bloggen.

Åkte hem till Tanum hela förra helgen och träffade familjen, var på 1-årskalas till söta kusinen Wilma, grillade och med familjen på kvällen (grillad lax rekommenderas starkt!) och hälsade på mormor på söndagen. Man hinner tyvärr inte så mycket på bara två dagar, men eftersom jag skulle jobba igen i måndags var jag tvungen att åka tillbaka. Synd, hade gärna stannat längre. Västkusten är ju som bäst på sommaren. Jag skäms lite också, för jag har inte badat i havet ännu i år. Fy skäms på mig!

Matilda följde med mig hit till oss när jag åkte hem och har varit här hela veckan. Kul! Jag har tyvärr jobbat alla dagar hittills och imorgon också, men sedan är jag ledig hela helgen. Daniel har semester så dom har gjort grejer dom två. Idag var dom och spelade freesbeegolf, tror att matilda uppskattade detta. Verkar så.

Har gjort en liten förändring i min frisyr. Nej, kanske inte helt ovanligt, men jag var faktiskt och klippte lugg idag. Rätt nöjd, men ovant. Har inte haft det sedan jag klippte den själv på högstadiet. Superkort och kanske inte helt smickrande för min ansikts/kropps-form. Mer nöjd med dagens resultat. Fixade det hos en frisör i stan för 50 spänn, helt klart värt pengarna. Ska i med lite ny färg snart med, men det får bli efter Mallis eftersom håret bleks så mycket i solen.

Nyklippt lugg. Vad tycks??


Bio stod på kvällen schema. SATC. Trodde att jag nästan var den enda som inte hade sett den ännu, men  vi var inte helt ensamma i salongen. Kanske 30 pers till. Bra film det där alltså. Mycket roliga kläder, bra story och ett lyckligt slut. Det är väl så en bra film ska va?

Jobb imorgon!




Godnatt på er!


Puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var jättefint! Väldigt lik moster.

2008-08-07 @ 20:32:38
Postat av: cicci

Jaha ja, kanske vi blir ännu mer lika varandra snart då ;-)

Har gått och fuderat på hela sommaren om jag skulle ta och klippa en liten lugg och nu bestämt mej för att slå till nästa gång jag är i Uddevalla. Lustigt sammanträffande. Tur att vi inte bor i samma stad/ort då, annars skulle det kanske verka lite lustigt. Fint blev det i alla fall på dej. Hoppas jag med passar i det.

2008-08-09 @ 11:45:43
Postat av: Josefin

Mjo, det är väl kanske så att jag blir lik moster och även dig Cecilia. Ja, jag trivs verkligen, blir direkt mer frisyr. Tror säkert att det blir fint på dig också kusin:)

2008-08-09 @ 20:34:50
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0