Sista Dagen För I Sommar

Nu var den här jobbsommaren gjord. Känns jättekonstigt, jag har verkligen tyckt att det har varit jätteskoj! Såklart kämpigt ibland och mycket nytt och mycket som man fortfarande inte riktigt behärskar. Men det är väl ändå ett bra sätt att avsluta på. På topp. Det ger ju dessutom mersmak inför framtiden. Fick beröm också för att jag har varit duktig och för att min kurva hade "gått spikrakt uppåt" som en av cheferna uttryckte det. Roligt! Jag är ju bara tvungen att skriva det här och berätta. För jag är faktiskt stolt.

Jag borde väl egentligen inte sitta här och skriva nu eftersom jag ahr en väska att packa. Imorgon kl 16 går tåget till Tanum. Eller inte hela vägen till Tanum utan jag åker till Ed och så hämtar snälla mamma mig där. Lördag morgon går planet från Landvetter till Mallorca. Jippie!


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0