Underbar Klippning

Nu vet jag vart jag ska klippa mig i fortsättningen. SODA! Hur bra som helst. Först fick jag sätta mig i klippstolen och så kollade hon på mitt hår och frågade lite hur jag hade tänkt och vad som behövdes klippas av och så. Sedan fick jag sätta mig vid hårtvätten och luta mig bakåt (som man brukar). Inte nog med det. En fotpall åkte upp och så började stolen massera mig på ryggen! Underbart. Dessutom är det ju underbart att någon annan tvättar håret på en. När det var klart och jag satte mig i klippstolen igen fick jag kaffe och en chokladbit på en jättesöt bricka. Nice. Klippningen blev jättebra och jag är jättenöd. Trevlig frisör. Kommer garanterat att komma tillbaka dit igen!
 Tyvärr är det lite dyrt, 475 kr, men hon som klippte mig är lärling så hos henne kostade det 285. Billigare än där jag har klippt mig innan och hon var lika duktig och en färdig frisör tycker jag.

Har testat synen också. Hade blivit något sämre, inte mycket, men jag ska ändå ha nya glasögon. Det är så svårt att bestämma sig, men jag är nästan säker på vilka det blir.

Nu ska jag gå ner i vårat förråd i källaren och kolla vad som finns där och vad jag kan tänkas ta med mig till Kalmar.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0