Chateau Bonnet

Sitter mätt som en plätt här i soffan nu och dricker ett glas rosé. Oj vad vuxet och snobbigt det lät då. Jaja, det är i alla fall likadant som det jag drack med mamma förra helgen. "Chateau Bonnet - Bordeax". Prova det!



Matilda åkte idag efter nästan en veckas lillsemester här i Värmland. Var så roligt att du har varit här. Även om jag har jobbat en hel del hoppas jag att du och Daniel har haft trevligt?!

Var på IKEA idag igen. Spanade in saker till hallen igår och idag tog vi en sväng och handlade ett nytt skoskåp. Bild kommer. Nu är det monterat och klart, supersnyggt blev det. Har även bytt dörrknoppar på alla garderobsdörrar. Innan var det sådanna där fula små vita. Lägenhetsstandard antar jag. nu är det mycket fräschare med handtag i rostfritt stål.
 Imorgon ska jag hålla mig ifrån jobbet, både vad det gäller shoppning och jobbande.

Ska fortsätta att fixa lite här hemma och försöka njuta av ledigheten imorgon också. Sätta upp krokar i hallen, hänga upp tavlor men först och främst ska jag ta sov/mysmorgon.

Va ska ni göra?


Puss!



Kommentarer
Postat av: Matilda

De har vart mkt trevligt^^,

Vi syns på fredag:)

2008-08-09 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0