495 minuter kvar av 2008

Nu är kladdkakan färdig och bordet nästan färdigdukat. Maten är hämtad och skumpan står i kylen. Nu ska jag bara skriva klart det här inlägget och sedan ska jag börja fixa mig inför kvällen. Lovar att ta kort på lite allt möljigt, mest hela tiden under kvällen.

Ja, och jag vet att jag kanske borde skriva en liten årskrönika som så många andra bloggare. Och jag har faktiskt tänkt att göra det också, men ni får vänta tills imorgon.

Vad ska ni göra ikväll? Hur firar ni på tolvslaget. Är det "Ring klocka, ring" på SVT som står på eller något annat?
Några nyårslöften?
God mat?
Annat kul?


Gott Nytt År på Er alla läsare!



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0