Da'n före, da'n före doppareda'n

På jobbet idag igen och imorgon också sedan ska jag åka till Tanum och fira jul Leidg fyra dagar och det ska bli skönt att åka hem då för på julen tycker jag verkligen om att bara vara hemma och umgås med familjen. Det gör jag ju annars också men på julen känns det extra viktigt.


Jobbar till kl 20 ikväll. Vi har öppet en timma extra nu dom sista dagarna innan julafton så att alla ska hinna fixa sina klappar. Samma sak är det på Bergvik, där är det också öppet en timma extra, till kl 21 och jag tycker det är helt okej att fackhandeln gör så innan jul. Men däremot att Maxi har extraöppet till kl 23 tycker jag är för mycket. Har man inte fixat allt kl 22 dagen innan julafton så tycker jag att det får vara. Men, men. Det är min åsikt det.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0