Det blev ingen kladdkaka ikväll

Jobbade till kl. 21 idag. Daniel hämtade mig efter jobbet och eftersom vi ändå var ute och åkte så passade vi på att hämta lite extrastolar inför morgondagen (alltså nyårsafton om någon har missat det?!) hos D:s föräldrar.

Imorgon blir det fest här hos oss med lite folk. Middag först och sedan paarty hela natten.
Skulle förbereda efterrätten nu ikväll tänkte jag; kladdkaka. Började smälta smöret och skulle plocka fram sockret. Alldeles för lite socker! Jaha, kanske man i värsta fall kan fixa det med bitsocker, tänkte jag. Jo, det kanske kunde gå. Ska plocka fram kakaon. Och? Ja, precis; INGEN kakao. Så kakan får bli bakad imorgon bitti istället. Ska hänga på dörren till ICA när dom öppnar, för jag tänker minsann inte stressa med det på eftermiddagen.


Nu blir det sova för mig!

Vi hörs imorgon; årets sista dag!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0