Fläskläpp

Här sitter jag nu med en fin fläskläpp. D skulle kasta en flaska till mig (platsflaska) och kastet var väl inte superbra så korken träffade min överläpp. Aj, aj, aj! Därav min fläskläpp.

Ska åka och handla lite taccomaterial snart. Therese, Magnus och kanske Emil kommer hit ikväll och äter taccos och kollar på Idol-finalen. Heja Kevin! Tror jag i alla fall. Har inte sett så mycket i år men av det jag har sett så brukar Kevin vara snäppet vassare.

Ska ni kolla? Vem tror ni vinner?


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: cicci

Jag vill gärna det, men Marcus är inte så pigg på det.

Brukar ofta förlora kampen om Tv´n på fredagskvällarna.

Nu när på spåret dragit igång är det nästan helt kört.

Fast det är klart en final väger allt liiiiite tyngre idag tycker jag.

2008-12-12 @ 15:10:52
Postat av: daniel

det var ju inte meningen att du skulle få den på läppen! jag frågade faktiskt om du var med på att jag skulle kasta den till dig! och det var du. varjefall så sa du ja...

2008-12-14 @ 20:32:30
URL: http://zwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0