Godmorgon eller kanske godmiddag?

Försökte att inte sova rikitgt lika länge idag. Gick upp vid 10-tiden. ja, jag vet att det inte är tidigt men det är åtminstone en eller två timmar tidigare är flera av dagarna innan. Förkylningen har gått över till torrhosta, snuva och konstigt halsont. Jag hoppas verkligen att jag snart är frisk i kroppen för hjärnan bara skriker efter att få träna.

Satt i köket igår kväll och pratade med J, den tyska tjejen som bor här. Hon bjöd på tyska julkakor. Mm. Hennes mamma hade skickat sånt till henne på posten. Mysigt och roligt att få testa andras traditioner.
 Åkte hem till T en sväng sen och drack glögg och åt lussekatter. Blev inte så sent, men jag är fortfarande dålig på att gå och lägga mig i tid när jag väl kommer hem.


Ledig idag också. Händer inte så mycket. Kanske en fika med Elina.
 Ska bli skoj att gå till skolan imorgon. Måste säga att det är lite segt att vara ledig 5 dagar i veckan när man inte har något extrajobb + att det är långt och kostar mycket pengar att åka hem och hälsa på. "Säljteknik" står på schemat denna veckan. Undrar vilka bra knep vi ska få lära oss??


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Tyska julkakor, det låter intressant..

2008-12-08 @ 13:54:45
URL: http://knightofcydonia.blogg.se/
Postat av: Louise Ulfstad

håller med! hur smakade dom? har du blivit sjuk efteråt?

måste dela med mig av nyheten att vi/jag har hittat ett nytt matbord:) ett vitt på jysk med vita och svarta stolar för helt okej peng. hoppas det inte är lika rangligt som vårt gamla!!

http://www.jysk.se/130/303/S360201/a/catalog

2008-12-08 @ 13:58:30
Postat av: Josefin

Matilda: Ja, det bore väl någonting för dig som är lite småtysk av dig;)



Lollo: Vilket fin bord och stolar! Ser mycket mer stabilt ut är erat gamla måste jag säga. Blir jag inbjuden att inviga det tro?;)

2008-12-08 @ 15:53:17
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, dom smakade gott. Nja, tror inte jag blev sjuk av dom!

2008-12-08 @ 15:54:23
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0