Ikväll blir det Millencollin. Vad ska du göra?

Håller just nu på och fixar i ordning mig inför kvällens fest med tjejerna. Millencollin är på Palace. Känns som att det blir mycket Palace nu även om det egentligen inte är det roligaste. Kan leva med det så länge jag är med kul människor och det är bra musik.

Tess har varit här och tvättat idag. Klockan 7 i morse började hon så idag blev det ingen sovmorgon. Rätt skönt att bara ligga kvar i sängen ändå och kolla på TV:n och prata med T som satt här i min fåtölj och pratade och surfade. Surfande kan kanske ha berott på att jag inte blev människa förrän efter ett par timmar.


Nej, nu ska jag fixa det sista och sen ska jag dra till Elina och ladda upp.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag vill också se dom:D

2008-12-05 @ 19:43:43
Postat av: Josefin

Men då är det bara att komma hit;)

2008-12-05 @ 21:31:17
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: daniel

Jag skulle vilja se dom jag mä dom är ju skitbra. men det blev att kolla hockey och sitta hemma själv och ta en eller ja tre pilsner! man känner av tre st på kort tid kan man säga. men ska gå och sova snart ska bara kolla klart filmen på tvn. vi hörs imorgon puss hej

2008-12-05 @ 23:13:21
URL: http://zwich.blogg.se/
Postat av: daniel

föresten din lille matilda kommer inte in på krogen hon är för liten:P men om några år får hon följa med men det är ju iaf tre år kvar typ eller räknar jag fel då?

2008-12-05 @ 23:14:38
URL: http://zwich.blogg.se/
Postat av: Matilda

Rätt räknat Daniel, har alltid tyckt du varit ett geni när det gäller matte!

2008-12-06 @ 15:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0