In da wood

Jag är ledig idag också. Börjar jobba imorgon igen så vi åker hem i eftermiddag någon gång. Igår kväll var vi hos mormor och åt mat. Mm, det är så gott med julmat. Speciellt skinkan, köttbullarna och laxen. Varmrökt lax med hjortronsylt! Sedan gillar jag det mesta andra också. Mamma gör en jättegod vitkålssallad med apelsiner, russin oc mandel i.
 Vad äter ni på julbordet? Något speciellt eller är det det "vanliga"?


Här kommer lite bilder från juldagen när jag och syster tog en prommenad:


Matilda.



Moi.



Tassemarksstigen.



Trädbilder.



Mossa och lite annat.



Skor.



Tickor på ett rasat träd.



Två av tre angels.



Mamma utanför här hemma. bakom henne finns en bock, en lykta och
en jul-en.


Nu ska jag äta frukost. Vad hittar ni på idag?


Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0