Klassjulfest

Kul kväll igår. Det var lungt för min del eftersom jag skulle upp och köra idag. Köra hem till mitt andra hem här i Karlstad. Svårt det där med begreppet "hem" när man flänger runt mellan olika ställen.
 Hämtade mosters bil i Skövde också som Lotta ska halka runt i uppe i Sälen. Så jag körde våran bil från Skövde och så fick Daniel ta Audin. Här kommer i alla fall några bilder från gårdageskvällen.



En glad Jossan...



...och två andra glada tjejer!



Pepparkaks- och godisbuffé stod på menyn...



...samt lite dricka till det.



Eftersom det var julfest fanns det även dricka i form av julmust också.


Tyvärr har jag inte fler kort från kvällen (än), men jag ska försöka styra upp det så håll utkik på facebook!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Skit rolig kväll!:)

2008-12-19 @ 00:17:49
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jaa! Riktigt bra:)

2008-12-19 @ 18:07:03
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0