Mellandags-REA

Oj, vad mycket det har varit på jobbet idag. Folk över allt. Dom sa att det hade varit helt hysteriskt på annandagen och det kan jag tänka mig. det var mycket idag, men inte hysteriskt.

Sitter hemma i soffan nu och funderar på vad jag ska göra. Kanske gå ut och gå en liten prommenad? Måste fixa något att käka också. Någon som har något tips? Hjärnverksamheten är inte på topp!

Jag är jättesugen på att shoppa. Shoppa massa nya och roliga saker. Jag är speciellt inne på T-shirt för tillfället. Har köpt tre par nya jeans under hösten och eftersom jag ofta har gått i klänning eller kjol innan ligger jag lite efter på T-shirtfronten.

Har ni shoppat något på REA:n? Fynd?


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0