Min 1:a december

Jaha, då var den 1:a december snart slut då. Tog en svägn till stan förut för att kolla om jag kanske kunde få jobba lite extra på MQ här i Kalmar också. Just nu hade han inget sa han, men han var absolut intresserad så han hoppades kunna ge mig något till våren. Håller tummarna för det, men jag ska ju jobba i Karlstad under julen så jag är inte helt utan. Åh, längtar efter det och dom, jag hade verkligen så kul under min LIA.

Har kollat upp lite olika företag idag också som kanske kan vara intressanta inför nästa LIA, som är till våren. Måste börja tänka på det redan nu så att man får en riktigt bra plats. Vet dock inte alls var jag vill jag vara. Det finns såå mycket jag vill göra så mitt första mission blir att försöka klura ut vilken bransch jag ska jobba inom.

Tränade med Tess ikväll. Aerobic. Jätteroligt och jag blev full med ny energi. Har saknat träningen så nu är jag förhoppningsvis back on track och håller tummarna för att jag inte blir förkyld nu när jag är taggad till att komma igång igen.


Nu ska jag snart sova. Skola imorgon. Säljpsykologi står på schemat denna veckan. Intressant och en bra föreläsare så det borde bli bra.

Puss & Godnatt!♥



Kommentarer
Postat av: daniel

Tjenare! har du slutat att skriva i bloggen eller har du bara inget att skriva om?

har du hittat eller kommit på något jobb eller nån praktik än?

2008-12-03 @ 23:01:55
URL: http://zwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0