Min Company Story

Mysig promenad med H. Hamnade hemma hos S och E var också där. Det bjöds på kaffe och pepperakor. I Like! Gick med hem och kollade hur H hade det i sin korridor. Jättefint med hööögt i tak. 4,60 m sa hon! Det vill jag också ha. Det har alltid varit lite av min dröm. Plus att i min dröm ingår det även djupa fönsterkarmar som man kan sitta i och mysa.

Hm, har gjort våran "läxa" som vi har tills imorgon. Läxan är att skriva en "Company Story". Det betyder företagsberättelse på svenska, haha. Våran lärare gillar att använda sig av engelska uttryck! Bara en liten parantes där. Så nu har jag skrivit ihop min story (oj, man blir lite språkskadad) där jag representerar MQ. Ja, kanske inte så förvånande men jag kan i alla fall en del om det. Måste säga att jag känner mig ganska så nöjd men vi får väl se vad han tycker imorgon när det ska redovisas.


Min läxa. Intresseklubben antecknar; jag vet!

Nu ska jag snart sova. Kanske bara blir ett enda avsnitt till av SATC. Svårt att bara se ett, men jag ska göra mitt bästa.


Puss & Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0