Nobelfesten 2008

Kollade lite på Nobelprisutdelningen förut. Lyssnade inte så jättemycket men tittade däremot på fina klänningar. Kungafamiljen, framför allt de kvinliga medlemmarna, är ju alltid tjusiga i sina fina aftonklänningar. Jag vill också vara fin och gå på nobelfesten! Måste säga att jag tycker att klänningarna var fina i år. Prinsessan Madeleine passar väl i vad som helst men jag tycker det var en fin klänning med lite gamaldags känsla och färger. Kronprinsessan Victorias är också fin, även om jag tycker det är snyggare utan axelband. Drottningens klänning tycker jag är fin och passar verkligen till en drottning.
Tjusigt värre alltså!



Kungafamiljen på årets nobelprisutdelning


Vad tycker ni om årets klänningar?


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Med risk för att låta som en surbitch nu men shit va tråkiga klänningarna är, tycker jag!:P haha frågar man får man svar! Puss Puss gums.. Tur att du känner mej.. för alla andra som kommer läsa detta kommer tycka att jag är sjukt lustig.. hahha..

2008-12-11 @ 00:42:53
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, men det är kanske inte några Elina-klänningar heller:P Ja, jag känner ju dig :)



Puss!

2008-12-11 @ 10:55:49
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: cicci

Tyvärr har jag inget att tillföra i denna disskusion.

Jag var fullt upptagen med lussekattsbak så jag såg inte på festen.

2008-12-11 @ 11:43:18
URL: http://livethoslarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0