Och jag får inte kolla i påsarna för nästa vecka är det julafton

Sorry, det har varit lite dålig uppdatering. I alla fall med bilder och sånt. Får försöka bättra mig på det. När? Ja, kanske imorgon eller kanske en annan dag. Vi får se.

Skolan idag. Föreläsaren var sen. Han skyllde på akademisk kvart, men det vette f*n om jag går med på. Säljare skall väl hålla tiden? Haha, jaja i alla fall har vi lärt oss att argumentera idag. Spelar upp små rollspel inför varandra i klassen och, hmm, ja det är mycket svårare än det kan låta om jag säger så. Speciellt när det sitter 25 andra människor och tittar på. Jag hoppas att jag lär mig något ändå. Det är ju det som är meningen.

Har handlat inför morgondagens klassfest eller julfest eller vad man vill kalla det. Var superhungrig när jag kom tillbaka hem så det fick bli laxpasta. Idag igen. Det är verkligen en återkommande favorit här hos mig.

Nej, om man kanske ska ta och sova lite. Har fått order av Daniel att inte kolla i påsarna som står vid hans väska, så då ska jag inte göra det heller. Jag lovar! Det är faktiskt inte skoj att veta vad man ska få. Det tycker i alla fall inte jag!


Puss& Godnatt!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det är inte roligt att veta vad man ska få, men det är jäkligt svårt att inte tjuvkika trots att man är vuxen.

Tur att jag inte vet var Marcus gömt mina klappar då.

För letar gör jag i alla fall inte ;-) hihi!

2008-12-18 @ 21:39:45
URL: http://livethoslarssons.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, nej det är sant. Men jag vill heller inte veta vad jag får innan julafton heller. Lite spänning ska det vara!:)

2008-12-19 @ 18:17:45
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0