Pepparkaksbak. Jag kan tyvärr inte vara med.

Åh, jag tyckte dokumentären om Britney var superbra. Någon av er som såg den? Vad tyckte ni?

Sov länge idag. Bra för förkylningen skulle jag tro. Ska ge mig ut och handla lite mat nu. Det är oftast inget roligt men det måste ju göras.

Pratade med mamma och Matilda förut. Dom pakade pepparkakor och "Lisas nötsnittar" (våran jultradition) och då blev jag faktiskt jättesugen på att åka hem och hälsa på. Det är det som är tråkigt med att bo såhär långt borta, att man verkligen måste planera in när man ska hälsa på och att det kostar en hel del pengar. Synd, speciellt nu innan jul också när det finns så mycket mysigt att göra och pyssla med.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Jag ville också sett dokumentären men jag tror det är förbjudet att titta på tv när man är på någons förfest, skall försöka hitta den på nätet och återkomma med betyg :)

2008-12-08 @ 13:55:02
Postat av: Josefin

Ja, jag tror också att det är förbjudet att kolla TV då, men lova mig att du styr upp det för den var rikigt bra! :)

2008-12-08 @ 15:56:03
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0