Snöblandat regn

Usch va kallt det är ute. Började snö lite nu när jag cyklade hem från T. Efter skolan tyckte vi båda två att det var jättekallt och ruggigt ute och nu när jag gick ut igen så fattade jag varför. Snöblask. Nej, tack!

Pratade med D förut (han är påväg hit) och han sa att det hade snöat i 15 mil, så det är väl påväg neråt då.


Körde rollspel idag i skolan. Kändes väl sådär bra, men ojoj vad vi skrattade. En grupp var det svårt att inte skratta åt om man säger så. Stackars A som var säljaren i den situationen, haha.


Jaja, lite mat snart när D kommer. Är väldigt sugen på taccos, men jag kanske ska spara mig tills på fredag, eller var säger du Therese?

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: lotta

Kan ju kontra med att de är snöblandat här me, fast snö blandat me snö, haha:D

2008-12-10 @ 19:30:24
Postat av: Josefin

Ha ha! Då kommer jag upp då för snöblandat hos dig är bättre:)

2008-12-10 @ 20:02:07
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0