Söndag

Det blev inte så jättemycket julklappar inhandlade igår. Kollade mest och så åkte jag in till stan idag och fixade istället. Hysteriskt mycket folk på stan igår, kanske inte så kontigt med tanke på att det börjar närma sig julafton. Bara 10 dagar kvar!

Var och käkade på O'lerrys och drack ett par öl igår kväll. Gott, men inte så gott att det var värt priset. Jaja, det får gå det var ju i alla fall mat!

Fikade förut med lussekatter och pepparkakor. Mums! Lite adventsfika i vintermörkret.

Nej, nog pratat (eller skrivet) om mat för nu. Nu ska jag återgå till mitt pysslande.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh jaaa, snart är det jul! dags att ta tag i det där med julklappar nu då =)?



kram

2008-12-14 @ 18:52:17
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: daniel

ja jag måste ta tag i detta med julklappar nu. känns att det börjar närma sig

2008-12-14 @ 20:29:10
URL: http://zwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0