Hockeykväll

Vart och kollat på hockey nu ikväll. Daniels brorsa spelade DM-final mot färjestad. Alltså för killar upp till 16 år, inte "stora" färjestad. Hehe. Tyvärr blev det förlust med 2-7. Men, men dom är iaf 2:a bästa lag i Värmland just nu. Inte illa tycker jag! :)

För övrigt är jag verkligen på bättringsvägen nu. Min första pillerfria dag. Känner verkligen för att börja träna snart igen. Det är väl härligt när man liksom är sugen på att träna?!

Imorgon ska vi åka hem och hälsa på familjen i Tanum. Kul att träffa dom igen, va ett tag sen. Tror att jag ska hälsa på mormor också. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Josefin! Jag hittade din blogg här i internet-djungeln :) Hoppas du känner dig kryare nu och att du har det bra i Tanum! Vi ses till veckan på jobbet då :)

2008-03-01 @ 16:55:33
URL: http://www.drommaromjunibacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0