Klyftpotatis och Thailand!

Åh, sitter här nu och är proppmätt. Klyftpotatis, lövbiff och bearnaissås blev det på kvällsmenyn idag. Så längesen jag åt det. Nästan så att jag hade glömt hur gott det kan vara när man är hungrig så att det kurrar i magen.

Va hos Olle och Jenny igår kväll och gick ut senare på Nöjes. Kul kväll och jag måste säga att jag blev riktigt inspirerad av deras Thailandsresa. Dom kom hem i måndags efter två härliga veckor i solen. Jag har själv verkligen varit inne på det innan, men det är ju rätt så dyrt och jag har inte haft direkt någon att åka med. Men nu är både jag och Daniel supersugna. Dessutom finns det biljetter som är lite billigare nu också. Kanske, kanske inte? Vi får se...

Ska kolla lite på TV nu.

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0