Let's Dance

Om en timma sitter man där i soffan igen och kollar på dom dansande kändisparen. Helt okej TV-underhållnig när man inte har något bättre för sig en fredagskväll som ikväll. Daniel är och dömer, så jag känner bara för att ta det lungt. Lite naturgodis också! Mums filibabba!

Utgång imorgon kväll troligtvis. Men innan dess ska jag till Make Up Store och få en sminkning, sminkkurs där produkter ingår, så jag hoppas att jag kommer att känna mig riktigt snygg efteråt. Kul och det känns verkligen lyxigt! Jag återkommer om hur resultatet blev!

 

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-08 @ 20:14:01
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0