Promenad?

Känner mig bättre idag. Iofs går jag ju fortfarande på alvedon och så, men idag vill jag iaf inte bara sova hela tiden! Jag blir extremt rastlös av att bara va hemma, så jag funderrar starkt på att ta en kort pomenad. Sedan ska jag definitivt duscha och fixa i ordning mig. Man brukar ju alltid känna sig fräschare efteråt då.

När Daniel kommer hem ska vi åka till Bergvik och hämta resekataloger och få lite inspiration. Det blir nog Turkiet, nästan helt 100 nu, men vart i Turkiet??? Hoppas att man blir lite klokare efteråt.

Drömde för övrigt inatt att jag åkte skidor i en isbacke i Åre. Och det var i en av dom bättre backarna som vi gillade mest. Hmm, betyder det att jag vill åka skidor igen, för at övertyga mig själv om att jag kan bättre än i drömmen?? Hoppas det, för jag är sugen på några åk till i år innan säsongen är slut. Sälen kanske? Åre e ju rätt så långt.


image20
(Bild: Egen bild från Åre -06)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0