Träna, Sola & Åka skidor

Japp. Det är det jag gillar att göra just nu. Eller ja, jag tränar ju. Sen väntar jag bara på det rätta tillfället att boka en sistaminutenresa och dessutom är jag riktigt sugen på en skidweekend i vårsolen framöver. Kan man få allt detta tro? Svar: återstår att se, men det verkar inte helt omöjligt. Så länge kan jag ju iaf träna, det betalar jag ju ändå för varje månad!

Måste försöka fixa ett jobb också. Alltså, jag har ju en hel del nu på dagis, men dels finns det inget där till sommaren eftersom många barn har semester och dels för att jag skulle vilja göra något annat också. Helst jobba i butik!! Så jag får väl ta en runda på stan och söka lite jobb någon dag.

Fest i helgen någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0