Tre veckor har gått fort

Ja, nu är det min sista dag av dom tre veckorna jag fick jobb på samma ställe. Känns som om tiden bara flyger iväg och att jag gärna hade stannat ett tag till. Har rast nu, dom andra har gått ut i slasket. Usch och Fy för slask och svensk vinter. Folk brukar ju klaga över den svenska sommaren, men just nu känns det helt okej med lite kall sommar för den här vintern är ju hopplös.

Hade lite bråttom i morse när jag skulle till jobbet, så jag körde om en bil mitt på en raka. En blå bil med takbox och allt. När jag sedan kommit fram och precis har låst bilen svänger den blå bilen in på parkeringen. Ut kommer en mamma med ett litet barn. "Hej!" säger hon. Jag hälsar tillbaka, men känner mig som en idot och fartdåre. Kanske inget bra intryck att va sen och stressad när man ska till jobbet och dessutom kör om en förälder?! Jaja, jag bryr mig inte, men situationen blev lite konstig.

Ikväll kommer mamma och hälsar på. Ska hämta henne vid tåget klockan åtta. Men innan det tänkte jag träna Body Step och sen åka hem och förbereda lite mat. Matilda kommer imorn förmiddag, för hon skulle till Ggb ikväll. Kul med lite besök!

Är fortfarande sjukt sugen på tapeterna jag visade i förra inlägget. Synd att bilden inte verkar vilja fungera bara. Daniel tyckte för övrigt med om dom, så helt omöjligt är det kanske inte. Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0