Åre avklarat - Branäs nästa...

Japp, Åre var riktigt, riktigt skoj och det kändes verkligen som att jag gjore framsteg i min skidåkning.  Sista dagen kändes det som att jag lika gärna hade kunnat åka ett par dagar till eftersom jag behövde ett par dagar på mig att komma igång. Dock kände man av att man inte sovit på ett och ett halvt dygn när vi åkte upp och det satt nog i kroppen hela veckan. Om jag får välja nästa gång så åker vi inte på kvällen och kör hela natten i snöstorm. Tack för en trevlig födelsedag Daniel, Lollo & Simon. En och annan snöboll och grattisönskning i backen fick jag eftersom dom tvingade på mig en reflexväst med texten "JOSEFIN 20 ÅR IDAG. KLAPPA PÅ AXELN OCH GRATTA ELLER KASTA EN SNÖBOLL" :) Funkade väl när vi åkte tillsammans men gissa om alla glodde när jag åkte ensam?!
I alla fall, Åre är riktigt bra.

Jag kommer lätt åka tillbaka dit igen, men eftersom det är en bit att resa så tar vi till morgonen på oss våra skidkläder och drar till Branäs! Denna gången är det jag, Daniel, Andreas & Marcus. Hoppas bara att det inte blåser för mycket och att jag vågar satsa lite extra, såklart utan att bryta några ben. Ser verkligen fram emot att ta på mig skidor och pjäxor igen.

Och så har jag startat mitt 2008 med att bli årsmedlem på ett träningscenter! Jippi, känner mig faktiskt jätteladdad och meningen är väl att jag ska träna minst två gången i veckan. Dessutom ska jag och Daniel hjälpa varandra att ta oss iväg, även om vi inte tränar på samma ställe. Måste köpa lite nya, snygga träningskläder och ett par schysta skor. Se upp beach -08, here I come!!

Ska även försöka blogga lite flitigare med, har verkligen slappat med det på sistone. Kul att du har hittat min blogg, Elenor, och tack för grattishälsningen!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0