Kul skiddag

Igår blev det då en heldag i Branäs. Åkte halv sju på morgonen och kom hem vid halv åtta på kvällen. Bra väder, bra snö och bra skidåkning. Dock är ju inte Branäs Åre, långt ifrån, med tanke på utbud av backar och liftar, men helt okej tycker jag. Dessutom var ju snön bättre i Branäs vilket gör det roligare att åka! Känns verkligen nu att jag lär mig mer och mer för varje gång. Nu när jag inte plogar längre, så blir väl nästa steg att öka farten en aning. Är sjukt sugen på att åka iväg en helg sen när det blir vår. Soliga dagar i backen är ju helt klart underbart! Vi får väl se hur det blir...

Hur som helst ville Marianne att vi skulle komma och äta efteråt. Mycket gott och skönt att slippa laga mat efter en heldag i backen. Fläskfile och klyftpotatis är inte helt fel då kan jag meddela! Hann därefter med en kväll på stan med Sebbe & Michaela. Blev ett par öl och två serier bowling, där jag vann den ena serien överlägset, haha!

Så idag blev det sovmorgon och brunch. Nu har Daniel åkt och dömt, så jag har satt igång att rensa garderoberna. Vi har så mycket grejer och inte så mycket plats att förvara, så det som inte används kan tyvärr inte stanna. Får ta och återgå till mitt lilla prejekt nu tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0