Tapetspaning!

Har hållit i gång hela dagen idag. Först jobbade jag till kl 18, sedan handlade jag och därefter var jag på möte med min medlemstränare på Livskraft. Vet inte om mötet gav så mycket, men han visade iaf hur konditionsmaskinerna i gymmet fungerar och sen var det inte så mycket mer med det. För övrigt kändes det konstigt att gå på ett rullband. Lite rädd att ramla av det, men det fanns ett nödstopp som tur är, haha. Har aldrig gymmat förut utan bara "passat", men det kan ju kanske vara bra att värma upp lite innan Body Pumpen och så. Känner mig laddad att komma igång ordentligt nu, bokat Body Pump imorgon. Jag rekomenderar verkligen alla att testa det, hur skoj som helst. Body Step med för den delen!

Sitter nu och kollar på tapeter och jag har hittat en klar favorit, som jag vill ha i hallen. Drömma kan man ju alltid göra, eller hur?! Visst är den underbar!!?



Bild: http://borastapeter.se/


Nej, nu kokar pastavattnet. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0