Idag Har Det Varit En Glad Dag!

Cyklade till jobbet idag i det underbara sommarvädret. Hoppas såklart på att värmen har kommit för att stanna. Det gör man ju alltid. Är inte så jobbigt att cykla ändå. Tar en halvtimma ungerfär. Problemet är att komma igång. Gå upp lite tidigare än när man har bilen. Men man blir ju faktisk mycket piggare av både motionen och den friska luften.

 Var på ny avdelning idag, Spara & Förvara. Kul. Annat sortiment, massa lådor och så. Börjar kännas bättre och bättre ju mer man lär sig. Ett stort plus är ju också att dom flesta som jobbar är yngre. Medelåldern är 28 år. Rätt lågt och man jämför med förskolorna jag har varit på. Tror att jag kommer att ha jätteroligt, även om det blir en hel del jobb.

Imorgon får vi finfrämmande hit till oss. Jenny och Kasper kommer och hälsar på en sväng. Dom ska till några dom känner i Kil och då kommer dom hit först. Så kul. Var jättelängesen vi sågs och dessutom får jag ju se hur stor Kasper har blivit. Han är 4 månader nu. Stora grabben.
 Ska till jobbet på kassautbildning mellan 9-12, men sedan har jag ledigt resten av dagen. Skönt!

Börjar undra vilka som är inne här och läser?? Ser att ni är några stycken, men inte vilka ni är. Ni får gärna lämna en kommentar när ni läser. Det är så roligt och motiverar till att skriva mer.


Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Ska självfallet skärpa mej med kommentarer. Vet själv hur irriterande det är när man ser att man har besökare men inte vet vem.

Fast att jag är här och läser vet du ju redan. Inne minst en gång om dagen. HAr min lilla runda bland bloggar och bilddagböcker och sidor som tradera ;-)

2008-07-03 @ 22:28:51
Postat av: Jenny

Hm, ska också skärpa till mig och skriva några rader ibland. Vet ju själv hur roligt det är att få kommentarer på bloggen!! Är inne och kikar här lite då och då!



Vad roligt det ska bli att träffas i morgon och att se hur ni bor! Nu är det nog sovdags så att jag orkar köra i morgon... Godnatt!

2008-07-04 @ 00:05:57
Postat av: Olivia

Jag är också här och läser lite då och då.

2008-07-04 @ 20:37:10
Postat av: Helena

och jag:)

2008-07-04 @ 20:49:40
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh vad roligt, hälsa så mkt:)

2008-07-04 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0