En Kul Dag På Jobbet!

Känns jätteskoj att jobba. En del att göra, men jag kommer nog rätt snabbt in i det viktigaste i alla fall. En på avdelningen är sjuk så jag kommer att jobba imorgon också. Skulle vart ledig, men eftersom jag har helgen fri sen så jobbar jag gärna imorgon också.

Ska sova nu så jag orkar imorgon. Sa till Daniel för en bra stund sen att "Jag tror jag ska gå och sova nu." Likförbannat är det han som är klar nu och har borstat tänderna och allt. Visst är det konstigt?


Puss!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du, får hoppas naglarna håller på jobbet nu då men det tror jag för de har ju suttit grymt på dig!:)

Vet du när du kommer till Tanum nästa gång? Vill väldigt gärna fortsätta fixa dina naglar om möjligheten finns:) Är roligt att ha dig här!♥

Kram

2008-06-26 @ 10:29:11
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0