Ett Par Händelserika Dagar

Det var ett par dagar sen nu. Jag har hunnit med en hel del faktiskt. Tisdagen gick till att packa. Jobbade först och sedan var det direkt hem och packa och förbereda inför resten av veckan. Åkte till Tanum direkt efter jobbet på onsdagen jag och D. Dukade inför studenten och fixade lite annat med.

Igår var det ju Lottas dag, studenten!! Perfekt väder, även om det var varmt i stan. Lotta var jättefin i sin klänning. Lovar att lägga in kot så fort jag har lagt in dom på datorn.

Veckan är ju inte heller slut än. Söndag - måndag åker jag med familjen till Varberg på SPA och firar mammas 50-årsdag. En el fixande inför det också såklart. Känner att jag börjar bli trött i huvudet nu. Har inte sovit så mycket sen vi kom hem från Turkiet heller. Men å andra sidan gillar jag högt tempo bättre än att det inte händer något alls.

Ska fixa naglarna imorgon. Dom har suttit i fyra veckor nu. Alla utom en tumspets som sprack. Känns bra.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0