Kassaträningen Klar - Kom!

Då var kassaträningen klar för idag. Gick faktiskt rätt bra tycker jag. Stod bredvid en tjej första timman och sen bytte vi så hon stod bakom mig och supportade. Efter detta åkte jag direkt till studenten Simon. Kunde ju tyvärr inte va me på kalaset eftersom jag hade lovat att jobba, men jag hann i alla fall säga grattis innan han åkte in till stan igen.

Ska snart lägga mig och sova. Daniel somnade för ovanlighetens skulle i soffan för en halvtimma sen. Han tyckte jag va lite tråkig när jag däckade i soffan framför fotbollen i tisdags, men nu är det ombyta roller. Kanske har tid att prata lite mer med varandra till helgen? Så har vi det här idag.


Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0