Lite Att Smälta

Imorgon gör jag min sista dag på dagis. Jaja det heter förskola men jag säger ändå DAGIS! Börjar ju på IKEA nu så min vikarietid är över för den här gången. Det har faktiskt varit roligare än jag kanske trodde att det skulle vara från början. Och jag tror dessutom att jag har lärt mig en hel massa. Människor är ju så otroligt olika så det gäller att kunna anpassa sig efter vilka man jobbar med, vilka föräldrar man träffar och hur barnen är. I vilken fall som helst ser jag det absolut som en erfarenhet!

Det har varit två jätteroliga, lärorika dagar på IKEA. Massor med nytt såklart och jag känner mig fullprppad med ny information. Det är en hel del att ta in och lära sig. Ska försöka smälta lite och så får det komma efter hand. Superbra människor man jobbar med i alla fall och det känns väldigt positivt. Det är ju trots allt en stor anledning till att man trivs på ett jobb. Men nu blir det ledigt från IKEA fram tills på måndag.

Åker till Tanum imorgon. Blir nog en rätt så lugn midsommar. Träffa lite släkt på fredag och lite vänner på lördagen. Har inte planerat så jättemycket, men det känns som att det kommer va en hel del människor i Grebbestad. Det är ju det som gäller på midsommar och för övrigt under resten av sommaren också.

Får se om det kanske blir lite fotbollstittande nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0