Några Mil På Cykel

Hade jätteroligt igår kväll. Träffade trevliga människor, dansade massa och spelade lite Black Jack. Blev inte så jättesent, var hemma runt halv tre. Sov gott vill jag lova.

Var väl inte direkt körbar när jag vaknade och ingen av oss ville köra bil under dagen heller. Känns så onödigt om man nu skulle köra och inte vara helt 100. Bestämde oss för att ta cyklarna och spela frisbeegolf (stavningen?). Helt nytt för mig. daniel och Jocke va där och spelade igår också. Rätt skoj faktiskt, även om jag låg under en hel del i längden på kasten.
 Cyklade först in till stan och käkade och köpte en frisbee, sedan vidare ut till Skutberget för att spela. Daniels kusin hade fyllt år så vi cyklade tillbaka in till stan igen på kalas och sedan hem till Hammarö igen. Antar att det blev mellan 3 - 4 mil sammanlagt. Resultatet av detta är alltså en skoj dag, men oj vad ont jag har i rumpan. Ska jobba imorgon, men det blir nog bilen då. Cykeln behöver nog vila sig lite.

Skulle egentligen inte ha jobbat alls den här veckan från början och nu har jag plötsligt fem dagar. Skönt!



Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0