Ont I Fötterna

Visst låter det trevligt? Trodde att jag skulle vara totalt slut i hela kroppen efter första dagen. Nejdå inte alls. Andra, tredje eller fjälrde dagen kanske? Nja, lite igår på dag fyra. Men det är inte förräns idag hela kroppen bara vill ligga i horisontellt läga och bara vila. Kanske inte så konstigt med nytt jobb. Dessutom är jag ju inte så van att gå hela dagarna. Men man väljer sig, som med allt annat.

Köpte en blomma med mig när jag hade slutat. En rosa "Kalla" i kruka. Jätte, jättefin! Har dock inte bestämt riktigt än vart den ska få stå.

Va ska ni göra i helgen då gott folk?

Bara en sak till. Amanda Jensen - For the sun. Lyssna på den, den blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0