På Gång Igen

Yes! Ikväll tog jag steget och åkte och tränade igen efter ett rätt långt uppehåll. Uppehåll p.g.a. först förkylning på förkylning, sedan turkietresa och olika kalas. Men oj så skönt! Blev såklart Body Pump. Det är ju bara såå bra om ni frågar mig.
 Tänkte försöka åtminstone två gånger i veckan under sommaren. Både Body Pump och andra pass. Kanske ska utmana mig själv och gå på något nytt pass också. Några tips? Var ju på Yoga när vi var i Varberg på SPA och det var faktiskt helt okej. Får se vad det blir, men nu känns det som att jag är på gång tillbaka igen. Bara ingen dum förkylning sätter stopp för det!

Imorgon blir det IKEA igen. Ska gå med bredvid imorgon och på onsdag. Skönt med en mjukstart och lite intro. Var inte meningen från början, men M frågade mig om jag hade möjlighet och då tackade jag såklart ja. Känner verkligen att det ska bli jätteroligt under sommaren och att jag kommer att lära mig massor. Har säkert redan nämt detta här på bloggen, men ni får stå ut med mitt tjat ibland för jobbet känns som det roligaste ever!


Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0