Proppmätt

Åh, hade jätteroligt igår kväll. Var på nöjesfabriken. När vi kom dit vid 23-tiden var det totalt dött, men efter någon timma började det fylla på med folk. Cyklade in till stan. Verkligen bra för då hinner man piggna till lite på hemvägen. Lyckad kväll i alla fall. Sommaren har ju bara börjat, det lär bli fler.

Vi kom hem vid halv fyra. Så det blev en lång sovmorgon idag. Har inte haft det på så länge så jag har inte ett dugg dåligt samvete för det. Tog tag i städningen på eftermiddagen. Storstädning. Rensade dessutom bland mina kläder. Det blev en rätt stor hög. Både slitna kläder som ska slängas och sånt jag bara inte gillar längre som jag eventuellt ska försöka sälja på Tradera.

Har precis ätit lax, tzatziki (stavas det så?) och sallad. Blev verkligen jättemätt. Men det kanske inte är så konstigt eftersom lax är en storfavorit.

Se på film med Daniel är det som händer ikväll. Måste nog tända lite ljus också. Älskar mina höga ljusstakar som jag fick när jag fyllde år.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0