"Den Gula Blomman"

Köpte en jättefin gul blomma i stan igår. Visst är det fint att bara sätta en blomma i en smal, hög vas? Fräsht! Fick vasen med en bukett i av min mormor när hon följde med mamma hit och hälsade på. Det var ett tag sen, men jag ska definitivt använda den oftare än jag har gjort. Det är ju så fint med lite höjd! Förresten, någon som vet namnet på blomman?


"Den gula blomman"



Gula blomman i vasen på bordet i vardagsrummet.



Måste visa ljusstakarna också. Inte världens bästa
 bild, men nu vet ni hur dom ser ut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är en fresia.Roligt att du tycker om den!

2008-06-16 @ 15:40:05
Postat av: Josefin

Tackar! Då ska jag försöka lägga det på minnet!

2008-06-16 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0