Jobbsökardag

Idag bestämde jag mig för att tacka nej till eventuellt jobb och cykla in till stan och söka sommarjobb. Det känns faktiskt väldigt vikigt just nu att jag får ett jobb, även om det kanske betydde att jag förlorade lite pengar idag. Det var iaf väldigt blandade resultat av mitt sökande. på vissa ställen hade dom redan fixat klart inför sommaren, mendans andra inte ens hade börjat. Jag har iaf lämnat mitt CV på ett antal ställen nu. Hoppas, hoppas, hoppas på att någon hör av sig!!! Ni får hålla tummarna för mig!

Skönt med en cykeltur också förresten. Härligt vårväder idag till skillnad från igår kväll när det snöade för fullt här uppe hos oss. Som tur var försvann snön lika fort som den kom. Suck, tänkte jag. Är verkligen trött på allt som heter snö och slask. Usch!

Passade på att klippa mig när jag ändå var inne i stan. Skönt och behövligt eftersom det verkligen var slitet. Tror att jag ska sätta mig på balkongen och lapa lite sol nu! Tackar och tar emot all D-vitamin jag kan få!

Puss
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0