Kändes bra!

Jobbintervjun kändes jättebra, men såklart vet man ju inte hur alla andra presterade. Verkar som om det är minst 80 personer som blivit intervjuade, men vi fick inte reda på hur många platser vi hade att slåss om. Får reda på om jag fått det eller ej om ett par veckor. Skulle verkligen va så skoj, så jag kommer nog gå runt och vara nervös och spänd ändå tills jag får reda på resultatet. Jag lovar att ni ska få vet hur det blir när det blir.

Åkte och tränade efteråt. Kände att jag behövde slappna av i hjärnan en stund. Jag hade trots allt varit på intervju mellan 12:45 - 16:30. Även om man inte var aktiv hela tiden, så spänner man sig ju för att prestera bra. Skönt att bara släppa allt en stund och ge gärnet. Nya Steppasset är bra, så jag rekommenderar alla som inte har testat att testa! gruppträning är ju bäst. Gymmet får i alla fall inte jag ut speciellt mycket av. Lättare att motivera sig på passen. Och motivationen är riktigt viktig när man har gått in för något.

image28

Puss på Er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va är dt för jobb da?^^

2008-03-18 @ 18:17:08
Postat av: Frida

Lycka till, jag håller tummarna :)

2008-03-19 @ 11:04:48
Postat av: Josefin

Tack! Jag hoppas verkligen på det:)

2008-03-19 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0