Möbelfynd!

Efter jobbet idag skulle jag hämta Daniel. Han skulle åka och klippa sig och på vägen släppa av mig vid träningen. Jag hade lite tid innan han var klar, så jag hoppade in på "SolaReturen" som är en secondhand för möbler, tavlor, lite kläder m.m. Har varit ute efter balkongmöbler och hittade ett bord och två stolar för sammanlagt 125 kronor! Hur bra som helst. Naturligtvis behöver dom slipas och målas för att bli riktigt fräscha, så grön färg inhandlades senare. Känns som att det kommer bli fint  alla fall.

Bara snön kan försvinna så kan man ju börja ta fram grejer på balkongen sen. Och såklart plantera lite också. Har tänkt mig lite örter och lite blommor blandat. Basikika är givet i alla fall, sen får vi väl se vad det blir mer. Måste dock tänka på att vända balkonglådorna innåt. Annars blir nog inte grannen under så värst glad.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0