Ny vecka och nya tag!

En ny vecka och nya tag. Nu när jag är frisk igen så måste jag komma igång med träningen igen. Idag blir det nog mjukstart med en promenad i det fina vädret. Men imorn har jag tänkt att åka in och träna på Livskraft igen. Just nu känner jag mig verkligen laddad att komma igång igen. Har Turkiet som ett litet mål. Vill försöka bli lite mindre innan dess. Jaja, så länge det går åt rätt håll är jag nöjd. Vi får väl se hur det går.

Ska på arbetsintervju imorn igen. Eller ja, jag ska dit imorn istället eftersom hon inte va där förra veckan. Hoppas på något positivt iaf. Är verkligen sugen på ett mer schemalagt jobb än springvikarie, även om det är skoj det också!


Pussar till er i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0