Underskatta inte tjejer...

Nytt program på Body Step:en idag. Kul. Börjar om en timma. Hoppas verkligen att det piggar upp mig, känner mig seg. Saknar Daniel också när han är borta och dömer hela dagen. Så jag hoppas att träningen ger mig ny energi. Som tröst kan jag väl i alla fall tänka på att det här är förmodligen det sista sm händer i hockeyn denna säsongen. Sen är det lediga helger och tid för vår och sommar! Underbart!


image26


Förresten, underskatta inte tjejers förmåga att spela Poker!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig :} Hoppas att du sov gott inatt.

2008-03-16 @ 10:00:00
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en bra söndag

Mvh

Jocke

2008-03-16 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0