V Å R ! ! !

Det var som om engergin kom tillbaka under tiden jag tränade. Till och med vädret hade slagit om totalt från dimma och rugg till blå himmel och sol! Så härligt, så jag bestämde mig för att åka till Plantagen och köpa lite nya vårblommor. kan va skoj att ha lite färg i fönstren såhär på vårkanten. Påsken närmar sig ju också. Inga direkta planer, men jag pratade med mamma förut och vi bestämde att dom kommer hit på påskdagen och kanske mormor eller farmor följer med också. hade vart skoj att få visa hur vi bor och så!

Nu ska jag fortsätta pyssla med mina blommor. Tyvärr fattas det krukor, så jag får kanske ge mig av till affären på krukjakt. Önska mig lycka till!


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0