Bilder Från Balkongen...

Här kommer lite utlovade bilder på våran balkong och på det jag har planterat. Vad tycks? Själv känner jag mig nöjd och jag tror att det kommer blir många, långa sommarkvällar på balkongen under kommande månader. 

Enjoy!


Basilikan växer för fullt...


... och det gör solroserna också,
som har fått flytta till nya krukor idag.


Här är älsklingarna som inte har växt till sig ordentligt än
för att få prova på livet i en större kruka.


Våran balkong har fått en liten växthörna...


...Hittils där finns där en klematis, en solros
och jordgubbsplantor.


Solrosplantor


Jordgubbarna och dom andra har fått små
skyltar som jag har gjort.


Såhär ser våra nya, ommålade balkongmöbler ut.
Solroserna kanske skall få klättra på väggen
här när dom vuxit till sig.


Krukan är ett fynd från Solareturen.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt dt blev^^,

2008-05-12 @ 17:01:55
Postat av: mamma

Det var väldigt vad det grönskas på balkongen! Ser ju alldeles underbart ut.Du sa nåt`om att solrosorna inte var så stora, jag ska bara upplysa fröken om att de är jättefina!!!

Om du vill ha extraknäck i sommar kan du ju stå på torget och sälja basilika.

Kram.

2008-05-13 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0