Fina, Fixade Naglar

Ovant är det, men ooh va fin jag känner mig. Vardagslyx liksom. Har varit hos Helena idag på förmiddagen och fixat franska akrylnaglar.
 Tur att mamma hade skalat alla räkorna till smörgåstårtorna, för jag vet inte riktigt hur det skulle ha gått om jag skulle gett mig på det som första projekt med nya naglar! I alla fall är jag supernöjd, så är ni sugna så kan ni ju spana lite på hennes blogg.

Har varit och förberett för syrrans "konfa" (hennes uttryck). Blev riktigt frächt med gröna dukar. Älskar grönt! Grönt, vitt och rosa, ja ni vet. Nu är det som återstår att sminka henne och fixa håret. Lite lockar tror jag att det var beställt. Men det är inget som ska göras ikväll utan först ska jag sova lite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0