Grey's Eller Leila??

Härligt varmt väder idag och varmare ska det bli under helgen verkar det som! Underbart, det kan man behöva efter denna tråkiga, gråa vintern.

Cyklade till jobbet, dit det är ca en halvmil. Gjode mig ingenting eftersom solen värme på ryggen!

Träffade Frida i stan igår också. Hon är här ett par veckor och hälsar på en vän. Kul att ses såklart. Hon hittade två superfina klänningar som satt som klippt och skuret på henne tycker jag. Kul! Man blir faktiskt glad av nya kläder. Eller hur?

Kan inte riktigt bestämma om jag ska se på Grey's eller Leila Bakar sedan. Kanske blir lite zappande mellan 5:an och TV4+?? Blev sugen på att baka när jag pratade med mamma förut. Ska nämligen baka tårtor till M:s konfirmation i helgen. En del jobb såklart, men skoj ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag brukar ju se på Lost, men valde faktiskt grey's idag. Dt var riktigt bra :o

Vi ses till helgen^^,<3

2008-05-07 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0