Hemlagad Pizza & Nya Underkläder!

Mätt och go är jag nu i alla fall. Daniel och jag gjorde pizza. Mums. Gott var det!

Har tillbringat eftermiddagen med att göra lite små inköp. Började på IKEA där det inhandlades ett par krukor och några förvaringslådor (bilden). Måste försöka få ordning i vårt skåp med mössor, vantar, termobyxor m.m. Så det är fixat.
image42
Sedan skulle jag fixa en grej till en person som fyller 20 imorgon. Inga namn. Fick det jag skulle ha och när jag gick förbi Lindex så såg jag att dom hade erbjudanade på underkläder. Varför inte tänkte jag, nya underkläder känns alltid lyxigt. Så en BH och tre par trosor blev det där. När jag ändå var i farten smet jag in på JC och fyndade ett par jeans för 299 kr! Känner mig nöjd med dagens shopping och jag köpte faktiskt ingenting som jag inte behövde.

Nu blir det en lugn kväll här hos oss. Lite TV-tittande och kanske lite färsk ananas. Gott!


Va har ni för er såhär på fredag kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0